ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 
 
ESHOP > ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
 

FAQ - Často kladené otázky

1. Je potrebne spraviť si objednávku cez eshop alebo stačí ak objednávku vybavím telefonicky ?

Urobte tak, ako Vám vyhovuje. Avšak pár minút strávených pri online objednávke Vám može poskytnúť hneď niekoľko výhod. K online objednávke automaticky získavate kredity, ktoré môžete použiť na ďaľší nákup. Každá online objednávka nad 25€ je u nás oceňovaná milým darčekom.

2. Ako funguje kreditný systém?

Kreditný systém je jeden z benefitov pre registrovaných zákazníkov, ktorí týmto spôsobom môžu získať dodatočnú zľavu na ďalší nákup.Pri každom tovare nájdete aj počet kreditov, ktoré dostanete za kúpu daného tovaru.Tie je následne možné využiť pri nasledujúcom nákupe v nákupnom košíku.
Registrovaní zákazníci dostanú za každé minuté euro na Bottles.sk 1 kredit
(v prepočte na priamu zľavu 1%, kedže hodnota jedného kreditu je 1 cent), ktoré môžu využiť do 60 dní.

3. Akou formou platby môžem za tovar zaplatiť ?

Spôsob platby vyberieš z dvoch možností:

  • Na mieste v hotovosti alebo kartou pri prebratí tovaru, alebo ak chceš urýchliť celý proces môžeš zaplatiť kartou priamo cez našu webovú stránku.
  • Stačí ti nato číslo karty a bezbečnostný trojčíselný kód (CVV).

4. Je dodacia lehota aktuálna a do akej miery sa dá na ňu spoľahnúť? Čo v prípade ak nestihneme doručiť tovar do 45 minút ?

Každú jednu objednávku potvrdzujeme telefonicky
Ak všetko prebieha tak ako má, je objednávka u Vás do 30 minút. V ojedinelých prípadoch však môže nastať že sa nedokážeme skontaktovať so zákazníkom, dostávame sa do mešieho sklzu, následne sa s Vami budeme pokúšať spojiť znova,takže áno, dá sa na deklarovanú dodaciu dobu spoľahnúť.


5. Akým spôsobom rátate cenu dopravy?
Dopravu rátame v závislosti od celkovej ceny objednávky nasledovným spôsobom:

  • do 10€ - 5€
  • do 15€ - 4€
  • do 20€ - 3€
  • do 25€ - 2€
  • nad 25€ - doprava zdarma

V prípade doručenia tovaru do odlahlých bratislavských mestských častí si účtujeme za dopravu jednorazový poplatok 10€. Odlahlé mestské časti sú: Čuňovo, Rusovce, Jarovce, Ivanka pri Dunaji, Bernolákovo, Veľký Biel, Most pri Bratislave, Mariánka.

6. Čo v prípade ak si objednám tovar na okraji mesta, bude mi doručený ? Ak áno aka bude cena dopravy?

Tovar ti radi doručíme i na okrajové miesta Bratislavy. Rátaj však s dodatočným poštovným v závislosti od objemu objednávky a lokality doručenia. Objednávky nad 50€ pre okraj mesta majú dovoz zadarmo. 

7. Je možné zakúpiť iba cigarety?

Samozrejme je to možné. Cigarety sa však nezapočítavajú do sumy, z ktorej sa vypočítava poplatok za dopravu. V prípade ak si chceš kúpiť iba cigarety, priplatíš si 4,9€. Odporúčame ti preto spojiť príjemné s užitočným a k cigaretám prikúpiť fľašu dobrého rumu, alebo iného alkoholu. Poštovné sa razom rapídne zníži. 

8.  Objednal som si 1L Kapitána, avšak kuriér mi doručil 0,7L.

Môže sa stať, že sa náš pán kuriér pomýli a dá ti iný objem fľaše. Pri preberaní tovaru si máš poriadne skontrolovať či všetko sedí. Ak neskôr zistíš, že sa stala chyba, neboj sa, radi ti pomôžeme a situáciu vyriešime. V prípade ak si zistil, že máš zlý objem, alebo iný typ sortimentu, napíš nám email na reklamacie@alkotaxi.sk. Nezabudni pridať číslo objednávky, tvoje kontaktné údaje a popíš nám, čo sa stalo. Do troch pracovných dní ťa budeme kontaktovať a situáciu vyriešime.

9. Je možné vrátiť tovar?

Objednávateľ ako súkromná osoba (nepodnikateľ) má v súlade so zákonom možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru.V takom prípade objednávateľ kontaktuje prevázdkovateľa a zašle mu písomné prehlásenie (nie elektronickou formou komunikácie)o odstúpení od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu či presnej adresy pre finančné vysporiadanie.
Zakúpený tovar v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie, príslušenstva, a pod.)
objednávateľ zašle na vlastné náklady spolu s originálom dokladu o kúpe späť na adresu prevádzkovateľa (ale nie formou dobierky).Právo na odstúpenie od zmluvy nemá objednávateľ, ak bol tovar zakúpený a prevzatý osobne u prevádzkovateľa.Prevázdkovateľ sa zaväzuje vrátiť objednávateľovi cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru rovnakým spôsobom aký bol použitý pri platbe za tovar,pokiaľ objednávateľ nepožiada inak. V prípade, ak je vrátený tovar poškodený, použitý, opotrebovaný alebo neúplný, prevádzkovateľ môže vrátiť objednávateľovi kúpnu cenu zníženú o hodnotu poškodenia,
či opotrebenia predmetného tovaru a to vo výške min. 1% z celkovej ceny tovaru (v súlade s príslušnými ustanoveniami § 457 Občianskeho zákonníka).